Ett sent inlägg

Hej, här kommer ett väldigt sent inlägg då jag har varit halvsjuk och typ inte orkat göra nått efter skolan...

I söndags var jag och M med familj borta vid Norrby Säteri. De hade öppet hus. De första vi såg när vi kom till stallen var ston med föl i hagar. Asså gud jag dör ❤️❤️ så söta! 😍😍 
Vi kollade alla deras hästar, ettåringarna och hingstarna som stod inne i stallet. Sen va det ett sto därinne med som hade föl. Jag och M gick dit och tittade. hennes lilla föl låg ner och hade ett sår på benet 😔 
Vi gick tipspromenad och typ allt handlade om trav. Typ om deras travare och hur många tävlingar de vunnit osvosv. Sista frågan var att man skulle gissa hur många sånna hära "spikar" som man använder när man slår på hästen sko. Jag o M gissade på 150st 💪🏻 
Sen gick vi och kolla hingstvisningen.
Såå läckra hingstar! 
Vi åt sen och kollade runt lite till. Sen sa dem vinnaren för tipspromenaden. Och gissa vad! Jag vann haha assåå 😂😂 ba hör mitt namn, blev typ chockad 😂 brukar aldrig vinna på nått. Hade ändå minst 2-3 fel eller nå. Tog en chokladask från Anthon Berg 👏🏻 P kom 2:a, grejen var att hade han typ gissat på 140 hästgrejer så hade han vunnit för det var 138/139 st 😂
Vi åkte typ hem sen.
En dag att minnas 💕😍


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0