Jag vill skriva ut

Jag vill skriva ut. Jag vill låta tårarna forsa samtidigt som jag skriver mitt livs längsta inlägg ...

Men samtidigt vet jag att det aldrig kommer hända. Jag skulle inte ens komma halvvägs innan jag skulle på riktigt gråta. Jag vågar inte ens tro på att allt kommer ordna sig för det kommer det fan inte göra.
Bara för att jag ler och skrattar hela dagarna tror alla att allt är okej.
Men allt är inte okej.
Allt är fan inte okej.

Just denna kväll som denna känner jag tårarna tränga på under ögonlocken. Jag vill tillbaks i tiden. Då jag var lycklig, sådär stenlycklig där inget kan brista. Men jag har förlorat det. Jag går upp för ett berg men jag vet att jag aldrig kommer nå toppen där jag blir lycklig för det kommer alltid komma fler berg. 

Jag har hål i hjärtat som ingen kommer kunna laga förrens då hon kommer tillbaka till mig. Mitt allt.

Det är som en ballong man släpper upp i luften, i ballongen finns allt man kämpat för, alla minnen. Ballongen försvann och nu syns den inte till längre

Vill lägga mig under täcket och inte komma upp igen förrens allt är bra. Då jag är lycklig, då inget kan hindra mig från att vara lycklig föralltid. 

Ibland måste jag tänka om och fråga mig själv "vad vill du egentligen, gå runt och vara olycklig ist för att göra ditt liv lyckligt?"

Jag hatar inte mitt liv, jag älskar det. Men just nu mår jag verkligen inte bra, längst längst längst inne mår jag inte bra.

Ibland frågar folk mig "är du ledsen?"
Jag svarar alltid nej. Men inuti mitt huvud skriker det alltid "jo jag gråter inuti plz help"
Men ingen skulle förstå, ingen skulle ens fatta vem jag egentligen pratade om.

Jag ska säga er sanningen - utan henne mår jag fan inte bra.

Bara av att veta att hon inte är i min närhet just nu får mig må såhär jävla dåligt. Och jag bara längtar tills hon kommer tillbaks igen.

Nu vet alla hur jävla mycket denhär hästen betyder för mig. Proud Baby ~
Fan jag har känt hästen i över 4 år. ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0