Avslutar dagen

När det bara gått halva veckan och sen inser man att man har prov i samhällskunskap på fredag eftermiddag ..

Hade bof (bild och form) halva dagen typ så hade bara en lektion när jag kunde "jobba" samhällskunskap. Har dessutom geografi prov nästa vecka med känns bra asså! (Eller inte)

Nej men usch ska vi inte ta sportlov nu eller?
Åh nej det är torsdag imorgon, värsta dagen på veckan alltså! Såå jobbiga lektioner + KP i engelska. Inte precis tjoho men..
Blev iaf nöjd med matte provet jag gjorde i fredags!
Har dessutom enorm träningsvärk efter senaste idrottslektionen, vi hade konditionsträning! Kan knappt böja benen haha.

Della är iaf allmänt pigg och glad. En avramling för mig i tisdags och hon gjorde över 10 bocksprång haha. Idag var hon lite lugnare :3

Checkar ut för dagen, måste typ gå och duscha för fryser som fan 😂


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0