Helgens

Oh My! Helg nu woopwoop! Geografiprovet gick bra, var skitlätt jue ✋😯

Ikväll ska jag åka hem till M. Ska bli superkul ✨
Imorgon står trim på Della på schemat (om jag inte åker dit idag) måste bara hitta någonstans att rida då det är förjävligt mycket snö ute 🙈 vi kanske åker till ridhuset annars, beror på vart Bonnie ska ridas av L. 
Ska senare börja hoppträna med då vi kanske ska starta Pay'n Jump / clear round i vår! 
Tror Della börjar få lite "vinter/vårkänslor" typ 10 bockningar på varje ridpass 😂

Vi hörs ska planera lite hur dagarna ser ut lite mer i detalj och om jag ska åka till stallet idag ✨

Hadeee 

Domdär två! 💖


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0