Random skolshit

Helgen försvann lika snabbt som den kom..

Å nu är det ny vecka igen! Ibland får man bara en såndär "skolångest" och pallar inte gå till skolan.

Provet vi hade i fredags gick väl bra fick lite hjärnsläpp på vissa frågor haha! Har prov i geografi på fredag med, det är ju inte Tjolahopp precis ..

Lite allmänt är att det är typ över 2 dm snö här och än snöar det , äkta vinter asså! 👌👋

Nu har Bonnie kommit tillbaks till stallet efter att hon varit på inridning. Såg att hon och Sterling redan är bästisar! Typ så 🐴😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0