Svar på frågor

 Svarar på några frågar som jag fått tidigare :)
 
Hur många favvohästar har du?
Om du menar på alla ställen där jag rider såå är det Della, Baby och Heidi :)
 
Hur många kärleksstunder har du haft med Baby?
Typ alla gånger jag varit hos henne, haha. Allt vi gör tillsammans är våra kärleksstunder :')
 
Har du tävlat någon gång?
Ganska många gånger. Både i hopp och dressyr.
 
Vad är din favoritfärg?
Blå och röd.
 
Vem är din bästa lärare på din skola?
Min mattelärare haha.  Hon är typ den bästa läraren man kan ha!
 
Finns det några söta killar på din skola?
Hmm njaa...
 
Vad är ditt bästa ämne i skolan?
Typ idrott och engelska ^^
 
Är du kär i någon?
Nej.
 
Rider du Baby?
Yes I do.
 
Gillar du kunskap?
Yepp! Mycket bättre än kommunala skolor!
 
Det var väl det haha. Massa random frågor menmen!
Skickar ni frågor så svarar jag självklart. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0