Bakdag today!

Var ju i stallet igår. Skrattade ut med underbara Malins familj. Haha blev lite konstigt x3

Alltså jag kan bara inte gråta i stallet för det gör mig så glad när jag är där.

Är fortfarande jäkligt förbannad på svenska läraren, fan dra dig @

Idag hade vi bakdag hemma. Vi bakade pepparkakor och lussekatter :D Det gör ont i mig att veta att det är 2 veckor kvar tills det är jullov ...

SNÖN kom ju igår och under natten! Såå kul ♥ Har längtat mkt. Jättemysigt och extra mysigt att ha en hund som älskar att hoppa och busa i snön :3 ♥

Haha ja, jag räknar ner till julafton. Alla gillar väl presenter right? Det är bara 15 (eller 16 beroende på om man räknar med dagen) kvar till julafton! Åh jag längtar med hela mitt hjärta ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0