Det finns bara en och det är med dig jag blir hel <3

Jag älskar dig min allra bästavän, du är inte en vän, du är mkt mer än så! Du är en familjemedlem och sånna går inte o mista <3 DU & JAG. 
 
Vet inte hur många gånger jag sagt detta men  när jag varit i stallet så blir jag både glad o ledsen över att se Baby, dels för att jag älskar henne så jävla mycket o dels för att hon inte är min ens och att jag bara träffar henne högst 4 gånger i veckan (vet de är mycke, men inte för mig, skulle vart i stallet varje dag, hela dan om jag bara fick)
 
Bara en puss, elr en hälsning av Baby gör mig glad var dag. Nej mitt ord är fast. Ni kan inte veta hur mycket denna häst betyder för mig! .. ♥
 


Kommentarer
Rebecca Arvidsson

Hej Emlie, jag har följt din blogg ända sen började... men som sagt!
Jag älskar din blogg, jag kan defenitivt säga om du vill klättra i *blogg nivå* så kan du byra bloggportal till *NATTSTAD.* För du flyttar bloggen, men inläggen e kvar!! <3

Massor kramar! :)
//Instagram tjejen! Rebecca

Svar: Awweh sötnos, ja det kanske jag gör nån gång! Vad gullig du är vännen c: ❤️
emeliebaby.blogg.se

2013-12-31 @ 09:50:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0