Hejhej helg!

Hahahaha sjukt vilken dag det var igår.
Vid 9 igår morse i skolan åt vi pepparkakor o lussekatter och drack julmust och kollade på julkalendern. Vid halv 10 hade vi rast och 10.50 kollade på vårt lilla luciatåg i matsalen, alla vi i 4-6 och vet ni vad!? Vi skulle sitta kvar när de var klara o några minuer efter kommer ALLA LÄRARE I 4-6 OCH GÅR LUCIATÅG! De sjöng nått falskt ist för "natten går tunga fjät". De sjöng om att Fredrik hade kommit försent och sen kommer han inrusande i tomtedräkt, flåsande. Man ba; o man ska kalla han idrottslärare?
Men AHAHAHHA ALLA DOG I SKRATT LOVAR. FYFAN!

Hela dan satt vi typ o gjorde ingenting. Till lunch fick vi gröt med saftsås, sirap o såklart kanel och socker.

Sista lektionen körde vi schack kuul! :D
Ganska enkel dag som sagt.

Idag har jag och mamma ansvaret för travhästarna. Klockan 3 ska vi till stallet och ta in 5 hästar, ta på innetäcket, fodra osv o kolla på små bebisarna som kommit :D De är 1 år gamla hihi längtar ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0