Hejsanhoppsan

Så jävla trött på allt o alla nu känns det som. 

Har haft fullt upp i stort sätt hela dan. Bytte till min nya iPhone idag och den tog inte emot Telia sim kort såå nu har jag Telenor ._. Har även bytt nummer i en månad så har haft fullt upp med att lägga till alla kontakter på denna telefonen, smsa förklaringen till alla. Ja usch! Dessutom har jag inga bilder här så kan bara lägga upp gamla bilder från datan tills jag fört över till denna mobil.

Iaf har ni haft en bra julafton? Det har jag 😉😄

Har inte bloggat så bra så nu är det fredag! En vecka närmare skolan fyfan... Hahaha blev så jävla förvånad över mitt betyg i religion haha :O

Ska sova nu, bort med tankarna som irrar i huvudet.

Puss på er! 😘


Kommentarer
Anonym

Vilken IPhone? :)

Svar: 4s :)
emeliebaby.blogg.se

2014-01-04 @ 20:59:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0