Lite update

Heeejsan!

Vet att jag bloggat rätt dåligt men har bara inte orkat elr känt för att blogga samt att jag inte har nått att blogga om mer än att säga vad jag gör på dagarna såå :/

Blir så jävla arg och ledsen varje dag jag vaknar oxå äre inge snö.. Vädret säger att det inte kommer snöa förens i januari så jag har helt gett upp hoppet om massa snö på julafton .... Men det är ju klimatförändringar men dem sa ju att det skulle bli upp till 3 dm snö detta år. fan.. Just nu vill jag inget annat än att flytta till Island över vintern.. Har t.o.m gett upp hoppet om att galoppera över en äng full med snö detta året på Baby. Fyfan asså..

De "fölen" jag prata om såg jag,sååå jävla fina, speciellt hingsten som hade ett jättesött huvud med stjärn och snopp haha xD fast alla var ju supersöta! ♥

Blev så glad idag när min svenskalärare sa till mig att min novell var superbra och att jag är superbra på att skriva novell och skriva iöverhuvudtaget! Så glad! :)

Nu ska jag strax laga mat och fortsätta måla mina naglar, puss ♥




Suddiga bilder på Balett i hennes superfina nya grön-röda innetäcke! Hon blev jättesöt :)


(står lite konstigt, lutar ryggen inåt o rumpan utåt eeh!?)


Jag i rosa slingat hår o helt nya jag! (frisören gjorde sne mittbena, var för ett tag sen)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0