Torsdag dårå!

Nu äre ju torsdag, snart fredag! 
 
Blev hemma idag med, men gick upp och trodde jag skulle gå till skolan idag. Vi skulle nämligen åka skridskor idag. Skulle packa, mami fixade varm choklad till mig sen sa hon:
 
- Klarar du av att gå till skolan idag?
 
Jag svara:
- Nej, jag gör inte det ..
 
Då jag hade jätteont i halsen, hostig och jag vettefan. Hur fan? Först hade jag jätteont i magen, mådde illa men sen fick jag ont i halsen ist, kunde knappt prata, hostade hela tiden och snuvig. Konstigt!?
 
Idag, elr om nå timmar ska jag åka och kolla på min storebrors lucia tåg! Spännande :D Kommer dock hem sent, men kanske bloggar när jag är där, senare elr på väg dit, who knows? ;)
 
Inget mer att skriva typ, ehmm vi kan väl.. Vad tycker ni om att köra diss or that? Alltså tex sommar/vår o jag ska välja en. Ganska kul att svara på men det kanske blir för mkt elr?
 
KOMMENTERA, SÅ SES VI I KOMMENTARSFÄLTET
 


Kommentarer
Anonym

1. Singel/förhållande
2. Puss/hångel

2013-12-13 @ 09:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0