Vad skulle du gjort om ....

....Den killen du är kär i hade frågat om du ville bli tsm med han?
 
Sagt JA, om jag var redo...
 

....Baby blev din?
 
Fyfan, ord går inte att beskriva hur lycklig jag skulle vara! Skulle göra allt tokigt som går, hade gjort VAD SOM HELST, lovar! Baby är ju min andra halva...♥
 

.... Du fick din drömkille?
 
Hade vart lycklig, skulle skrivit till han varje kväll och berättat hur mkt jag älska honom.. Åh snälla vart är du drömkillen? :(
 

....Du fick allt du ville?
 
Hmm.. Har egentligen massor, familj, underbara vänner, är glad o lycklig men det finns ju två saker ... Men om jag fick allt jag ville, hade jag ALDRIG bett om något mer!
 

....Om du inte hade vänner?
 
Hade gråtit, inte orkat, känt mig mobbad osv. Alla behöver ju vänner right? Tror alla skulle vart lika ledsna.
 

....Du blev känd?
 
Hahaha gud, vem vet om det händer. Men jag skulle älskat mina fans som F*N! Men jag älskar mitt liv precis som det är, med några "fans" här o där, vet att mitt liv skulle förändrats TOTALT om jag blev känd, men ingen tackar nej till att bli känd right ;)
 

....Du fick mens i skolan?
 
FYFAN, hade dött, menar det. Har ingen vuxen jag litar på i skolan, alltså vissa skulle tagit det med idrottsläraren, men NEJ. Inte jag! Skulle fått ren panik, men skulle försökt ignorera det så ingen vet om det liksom haha.
 

....Inte hade dina vänner?
 
Alltså jag älskar mina vänner över allt. Skulle gått vidare typ, hittat andra vänner, för vänner som lämnar en är falska!
 

Sjukt tack för alla kommentarer, var riktigt roligt att svara på alla! :D
 
 
 
 


Kommentarer
Anonym

Sjukt bra svar!

Svar: Aww Tack sötis
emeliebaby.blogg.se

2013-12-11 @ 18:00:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0