Funderingar

Då jag har börjat vara mer och mer i stallet så funderar jag på att byta bloggportal.

Vet dock inte då jag inte vill lämna blogg.se då jag kommit in i systemet och vet hur man gör osv.

Det är horseworld.se jag funderar på att byta till. Vem vet, jag kanske gör en sån blogg och ser hur man gör osv.

Asså jag vet inte .. Hjälp mig! Vad tycker ni?
- Ska jag byta till horseworld.se eller ska jag stanna på blogg.se?
- Ska jag göra en blogg på horseworld o kolla och fortsätta blogga på blogg.se tills jag fattat horseworlds system?

JA. Tankarna snurrar i mitt huvud. Nu vill jag ha ER hjälp att hjälpa mig bestämma!
Så KOMMENTERA NU! Jag ber er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0