Lite mer om just "mig"

Ja jag heter Emelie och jag är 12 år. Jag har en hund vid namn Iza, har även innan haft en till hund samtidigt vid namn Kummin. Fast vi hade honom bara på foder typ, världens goaste.. Han såldes av ägaren efter ca 2 år hos oss. Jag vet inte vart han är elr hur han mår, vilket känns rätt surt.
Jag rider på en ridskola ca 5 min från mig cx Har ridit på många olika ponnys vad jag kan minnas. Har ridit i stallet där min kusse och hans kompis har sina hästar. Min moster och kusse hade en liten söööt shettis förut vid namn Kajsa. Jag red henne varje gång när vi var uppe i Stockholm! Vi hade så kul ihop och vi var verkligen ett team. Hon var en sån här SKIIT busig liten ponny. Vi var tsm ett tag, men sen såldes hon pga att det var bara jag som kunde rida henne. Saknar min lilla plutt mkt <3
Sen om man räknar bort ridskoleponnysarna så har jag ridit vackra Eros en gång. Samt kusses Willow och jag rider Världens bästa kille Jack just nu! Sen ska jag rida Baby med ;)
Den där "WOW" känslan har jag elr känner jag med Heidi, Kajsa och troligtvis Baby då.
- Heidi, verkligen en superponny. Ger allt och MKT mer! Såå himla jag ponny!
- Kajsa, väldigt pigg o framåt hon med. GILLAR!

Jag har spelat fotboll i mitt liv oxå. Vi var ett sånt här tjejlag bara tjejer tom tränarna ;) Tjejlaget las ner efter kanske ett år och jag kände att jag inte ville fortsätta mer. Satsa mer på ridningen.

Sänder verkligen en mkt tacksam tanke. Vi har haft en vattenskada i vårt hus så vi flyttade ett tag, vi hyrde av Malin!!! Då träffade jag henne och världens bästa kille (hennes ena son då). Blev totalt kär första gången vi var i travstallet. Såg Baby och jag kände verkligen direkt: MIN!!! Haha.

Sen började jag ju på Kunskap och det ångrar jag inte heller att jag gjort för har ju världens bästa vänner ♥

Ja hoppas ni förstår detta inlägget. Det är mitt liv kan man säga xD
Haha puss :**






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0