Min förra skola

Jag har gått i min förra skola sen dagis. Det fanns dagis för 1-3 åringar. Sen ett annat dagis för 3-5 åringar. Skolan var en sån här "liten" skola med bara ca 80 elever. Det var förskoleklass, 1:a, 2:a, 3:a, 4:a, 5:a och 6:a. Men klasserna var ihopslagna. Först hade vi 1-3A där jag gick. Sen 1-3B, 4-6A och 4-6B. Sen ändrades allt och nu är det 1-2:an, 3-4:an och 5-6:an. Mkt mer smartare elr hur?
Vi hade en idrottläsare länge, sen fick vi byta MASSVIS med gånger. Men sen kom det en jag gillade, men han jobbade tyvärr bara ett år. så kom det en ny som jag HATADE! Alla gjorde det!
Jag slutade skolan med att sluta 5:an här. Jag kände, det var droppen. Med en dryg lärare, dum idrottslärare. Ja, jag gillade inte denna skola mer. Och jag gjorde ju rätt i att byta skola? För annars hade jag ju inte haft mina fantastiska vänner nu?
Jag saknar inte mina gamla vänner. För de mesta var sånnhära falska vänner och var aldrig med en. Tyvärr, men jag gillade ingen där och alla mina vänner bytte skola till kunskap. Jag är helt förändrad sen jag började kunskap, fast på ett bättre sätt ...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0