NU RÄCKER DET @

Inte ofta ja blir så förbannad så ja sätter ner foten!

De har fan inte rätt å beté sig så mot mig!

Nu när dem är här måste verkligen allt vara perfekt, inge data, usch håll inte på med telefonen! Va ute mer! Så låter det.

På datan (inte riktigt men) har jag mina RIKTIGA kompisar. De som förstår allt, de som alltid finns där för en i vått och torrt.. ♥ De som jag inte kan leva utan ♥

Sen till "kusin" som går runt så FORT JAG SITTER vid datan.
- Får jag spela? Hon sa att jag skulle få spela.

Asså? Inte konstigt att jag är förbannad. Jag vill till stallet NU


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0