Platsen där jag känner mig trygg

Sitter framför datan nu med musik på. Så lugnt nu när alla dragit till Busfabriken! Åh, vill åka till stallet, vill rida Baby :c 
 
Solen skiner, det är ganska varmt.  Känns som den härliga sommaren är tillbaka! 
 
Sitter o har kul med mina vänner. Ni är bäst (:
 
Har såå många planer med mig o Baby. Först och främst vill jag rida pärlan. Måste vänta tills jullovet....GRR :((
Stallet är den bästa platsen där jag kan lugna ner mig <3 Kan sitta i timmar och glo på samma ställe. Känner mig fri men ändå inte där. Där kan jag pussa Baby, hon ger mig trygghet, hon ger mig kraft. Hon är mitt allt <3
 
Nää nu ska jag ta ngt å äta mer update later ♥
Vill att året ska börja om.. När jag bodde nära Baby och var i stallet varenda dag ♥
 
 


Kommentarer
Din älskade Jenski

Har ni också en som heter Pärlan? Fast på valsäng kallas hon pärla

Svar: Nää, hur menar du?
emeliebaby.blogg.se

2013-11-03 @ 21:14:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0