Så jävla fel

Djurplågeri. Det ALLRA VÄRSTA jag vet!! Om ni går in på http://www.ferdinandochjag.blogg.se så har Michelle lagt upp ett inlägg om det och HEMSKA bilder. Men bläddra ner ;)
Det är så sjukt jävla fel! Djuret vet inte ens vad som ska hända utan dör bara pang boom .. Att det ens finns personer som vill djur så illa? Alltså vafan har djuret gjort er då?

Har sett på flera program om just sånt här. Flera missköta djur, men dem blev iaf inte plågade till döden. Asså helt jävla sjukt!!!

Blir lika ledsen och arg varje gång jag ser sånna här "skoj", som dem kallar det, videos på youtube. Usch...

Stör mig så sjukt mkt på sånna personer, är dem störda elr?

TILLSAMMANS KAN VI GÖRA SKILLNAD OCH FÅ BORT DETTA DJURPLÅGERIET!

OBS: ANVÄND INTE HELLER SPORRAR OCH BETT SAMT ANDRA SAKER SOM KAN SKADA HÄSTEN UTAN ATT VETA HUR MAN ANVÄNDER DET!

NI SOM HÅLLER MED MIG, KOMMENTERA NU!!


Kommentarer
Linnéa

Håller med! Inte ok

2013-11-12 @ 20:46:13
Jenny

Håller verkligen med dig!!!

Svar: Mm
emeliebaby.blogg.se

2013-11-16 @ 17:44:47
Anonym

Sporrar inge fel om man vet hur man ska använda dom.

Svar: Skrev ju de!?
emeliebaby.blogg.se

2013-11-17 @ 07:51:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0