Saknar dig..

...Kan inte fatta att dem valde dig.. Du är den snällaste killen i världen o jag saknar dig! Var dem tvungna att ta just dig.. Du är verkligen den snällaste hingsten som finns. Du vill ingen illa och du älskar verkligen barn! Fan vad jag saknar dig.. Tårarna rinner när jag tänker på dig o hur detta kunde hända. Jag hann aldrig säga adjö o inte din syster Balett heller.. Nu är du hos nån annan, som säkert inte älskar dig lika mkt som jag gjorde o fortfarande gör! Du bara försvann. Jag visste inget. Jag hann inte ens fota dig.. Jag har känt dig i över ett år. Jag var med när du kom med transporten och när du lastades ur redan då, visste jag att du var den snällaste killen i världen! Jag saknar dig ngt enormt min fina, söta, gosiga o bästa NalleBjörn ♥ Stallet är så tomt utan dig. Du var den som lös upp stallet, den som gnäggade när man låste upp stalldörren.. Jag hoppas du kommer tillbaka. För saknaden är stor, mkt stor.. Är alltid van att du gnäggade när man kom med mat till dig.. Jag saknar och älskar dig med stora bokstäver min fina kille Baron! ♥ Hoppas dem behandlar dig bra för annars!! Trots att jag inte ser dig kommer jag alltid älska dig och jag kan slå vad om att jag aldrig kommer få se dig igen..JAG ÄLSKAR DIG ♥

~ Baron ♥ ~


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0