Skolschema

Tänkte testa en kul grej och visa er mitt skolschema! Vi börjar idag med att jag visar er morgondagens schema! OBS: ws = man jobbar fritt typ, namn på rummen tex London, KP = K-pass, lärare finns i rummet och alla pratar gemensamt och Arenan = Ett stort ställe som en bio typ fast mindre och där sitter vi när vi har prov elr föreläsningar cx
Vi har även lunch olika tider olika dagar! XD

8,25 Samling BG (Basgrupprum)
9,00 Svenska ws (Rio)
9,50 Rast
10,10 KP eng (London)
11,00 Lunch
11,40 Arenan
12,20 ???
12,40 Rast
12,50 ???
13,50 Samling BG

Där det är frågetecken där har vi idrott i vanliga fall, men vi badade ju idag satt...

Så ser mitt schema ut :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0