Söndag strax da

Hejjsan!
 
Har inte bloggat på hela dan, vet haha. Vart upptagen. Vi typ "advent" städade idag. Mysigt o gölligt! 
 
Ska rida två gånger imorn. Vill verkligen rida Heidi nu! 
 
Happ, snart är det skola. Fast det blir en rolig vecka, vi ska ha slöjd hela veckan :D Ska ha textilslöjd då vi var tvungna att göra en sak som har med kök o göra. Mitt mästerverk kommer bli väl använt :D Samtidigt en julklapp till mami...
 
Ja vad finns det mer att skriva här.. Juuste vad tyckte ni om det förra inlägget om vänner?
 
Jaa, checkar ut för dagen! Mer inlägg imorn, promise! :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0