Stallet

Nyss varit i stallet. Elr nyss och nyss... Mår mkt bättre i stallet än vad jag någonsin gjort hemma. Bästa Baby ♥
Tog hand om Baby, busiga Ametist och goaste Baron. Skiiiitmysig o snäll. Man kan knappt tro att han är en hingst :o
Tog hursomhelst bild på Ametist och Balett idag. Det kom jag på att göra när de var de sista hästarna x.x Smaaart Emelie smart du är! xD


Balett som INTE tkr om att stå still när ingen borstar på mig för hon som borstade Balett var nån annanstans ;) Finis <3

Och såklart Ametist! Världens busigaste! Lovar hon kan springa hon. Sötis <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0