Älskar denna dag

Förlåt för dålig update! 

Snart är klockan 23.00 och vid den här tiden imorgon är jag hos bäzzta Michelle ♥
Vet vad jag ska köpa till henne imorn hihi men det säger jag inte här för Michelle kan minsann läsa detta...
 
Idag är jag lycklig. Sådär lycklig som man kan vara. Med världens bästa bloggläsare, vänner, familj och djur så är mitt liv bara BÄST! 
Imorn bloggar jag hela dagen! Lovar! Det ska bli lite olika saker hade jag tänkt ;) Så Läs, läs LÄS!!
 
Nu ska jag läsa massa bloggar haha 
Puss godnatt :*
 


Kommentarer
Anonym

Ush! Ful hand

Svar: Vad har de med och göra?
emeliebaby.blogg.se

2013-10-14 @ 18:57:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0