Chillar

Kollar på idol, instagram och om och om igen. Fodringen idag gick bra. Klockan 9 imorn ska dem ha frukost! Haha Tidig morgo not in love.
Fick äntligen träffa älskade Baby o krama henna o hon kände igen mig ♥ Hon ville bara bli klappad o kliad av mig ♥ Kärlek ♥
Gosar med Iza nu. Bästa hunden!! Älskar dig för livet ♥

Detta ska inte blir ngn lång update utan tänkte bara berätta vad jag gör och gjort. Jag mår bra men orkar inte blogga. Är lite trött oxå eftersom jag gick upp 06.25 imorse ;)
Godnatt på er! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0