Falska vänner

Falska vänner, det värsta jag vet.

Har haft en falsk vän. Hon bara utnyttja mig och sen när hon blev vän med en annan så valde hon bort mig. Hon sa att jag var så snäll o allt men sen poff blev hon elak och skrev massa dumma saker.

Falska vänner bara ljuger och uttnyttjar en. När dem säger att dem finns där för en så är det bara massa j*vla ljug!

Jag trivs bäst med RIKTIGA vänner. Sånna som ställer upp för en i vått och torrt. Jag älskar mina vänner så mkt, jag har hellre flera vänner än en enda bästis! ♥

När ni märker om ni har en falsk vän säg bye bye tack för att du var här


Kommentarer
Jenny

Dum tjej som utnutjade (stav) dig!!!!

2013-10-26 @ 23:17:33
Anonym

Kan du inte typ skriva vem de va? Och sen om du kan typ skriva om vad som har hänt i ditt liv ganska mycket! Typ hur ser ditt liv ut nu? Hur var ditt liv innan du började på kunskapsskolan? Vad hade du för vänner då och så!

Svar: Asså ne, vill inte nämna deras namn här på bloggen

Jaa det kan jag göra
emeliebaby.blogg.se

2013-10-27 @ 15:48:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0