Jag älskar hösten men ändå inte

Hejsan!
 
Har precis duschat nu och gjort allt jag ska. Om ungefär en timme kmr gästerna. Jippi....
Är trööött :c
 
Idag har det varit en underbar dag. Världens bästa torsdag! Mysigt med Iza, pratat med bästa vännerna! Gud vad jag älskar er, varje gång ni ler går mitt hjärta i blom ♥ 
 
Ikväll blir det filmtittande hoppas jag på! Har några filmer jag vill kolla på tsm med lite godis o läsk, alltid gott! 

Imorn är det inte så stora planer över men det kanske blir stallet! :D 
Usch, snart är höstlovet över... Flera veckor tills jullovet ... Åh kan det inte bli sommarlov NU?

Det blir mörkare och mörkare för varje dag som går ;) Så jävla mysigt! Lite mörker på kvällarna där man sitter o myser i soffan med en filt omkring sig och massa ljus. YAMMI ♥
 
Mer update later! 
Vrf ska du vara så het ♥♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0