Lördag

Då var nästan den härliga lördagen slut. Men det är ju lov så behöver inte tänka så mkt på att helgen snart är över! Vill sända en tacksam tanke till er kära bloggläsare. Trots att ni inte är så många så är ni helt underbara och betyder mkt <3 Det skulle vara kul med mera kommentarer! :D
 
Är såå trött men ändå inte och imorn ska jag rida. Kanske Heidi who knows? ♥ Strax ska jag krypa ner i min sköna säng, under mitt varma täcke. Får inte sova sålänge imorn men hela höstlovet har jag fri tillgång till det. Såå skönt och behöver verkligen höstlov! 
 
Tänkte inte skriva så himla långt inlägg men ska berätta vad jag gjort under dagen.
 
Jo, vi åkte till Vingåker idag. Mest för att jag behöver nya skor ;) Vi gick in på Delicato också och köpte hem massa gott fika! Fast vi ska baka mer imorn :D Sen åkte vi och handlade mat, lördagsmys och så. Vi gick på Biltema och gud, vad glad jag blev. Träffade bästa där! ♥ Sen skrattade jag typ hela tiden haha c:
 
Nä men gud, nu somnar jag snart. Hoppas ni haft en underbar lördag för det har jag! Puss :*


Kommentarer
Jennu

Godnatt underbara du!

2013-10-26 @ 23:16:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0