Måndag

Skolan idag gick fort elr njaa... Jobbade klart SO-uppgiften i sista minut! Såå nöjd! Minst C i betyg tack ;)
6:an är såå mkt jobbigare än 5:an.. Det är nu man måste jobba hårdare, få bra betyg som man senare ska jobba vidare med i 7:an, 8:an och 9:an. Jobbar så hårt jag kan ;)

Är fett trött och känner att jag börjar bli förkyld typ.. TACK KYLA!!
Bara å kämpa sig igenom veckan.. Tisdag imorn jao!
Nä nu ska jag krypa ner. Hörs & hoppas ni haft en bra måndag!
Puss :*




SÅÅÅ KÄR I MIN FRISYR <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0