Min fritid

På min fritid så rider jag mest. 
Jag tar hand om hästar, jag rider, ja osv. 
Finns egentligen inte så mkt mer att skriva om det.
En vanlig dag efter skolan, kmr jag hem, äter mellis, sätter mig vid datan en stund, gör läxor och lite annat.
På helgerna rider jag oftast. Både på ridskolan och hos Malin. På söndagar kl 10 - 11 så rider jag! 
Hos Malin rider jag på lördagar elr söndagar elr t.o.m både och! 
Jag gillar att bara chilla på vardagarna efter skolan. Hänga med vänner kanske med!
 
Inte så mkt mer att skriva
Puss hej //önskeinlägget nr 2


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0