Nätmobbning

Tänkte skriva om ett starkt ord nämligen nätmobbning.

Såg på Lilla Aktuellt idag om att det är VI tjejer som startar mobbningen på nätet. Va? Är det sant!?

Killar spelar mer på datan som t ex Minecraft. Vi tjejer, vi bloggar mer, är inne på instagram och kommenterar bloggar osv.

Alla blir ledsna ngn gång om dem har fått en hatkommentar på sin blogg. Asså detta är inte okey? Vi tjejer ska stötta varandra, stoppa mobbningen inte mobba själva!?

Jag tkr inte det är okey att mobba andra på nätet. Om ni tkr ngt dåligt säg/skriv det inte? Egentligen tkr jag detta vore uppenbart.

Vissa är mobbningen deras liv. De sitter jämt och håller på och skriver hatkommentarer på internet. Skärpning!

Jag och Nellie Berntsson mm. är emot nätmobbning! Är ni oxå det?







Kommentarer
Tuva

ja jag är också mot nätmobbing det är så dummt asså hur kan man

Svar: Mm
//Emelie
emeliebaby.blogg.se

2013-10-03 @ 14:37:39
Jenny

Vet hur det känns på insta då det har hänt mig :/

2013-10-05 @ 20:45:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0