Snälla kom tillbaka ..

Fattar inte att ni verkligen är borta. Det tog ett tag för mig att fatta att du inte längre fanns här, där du hörde hemma. Bland dina bästa vänner. Varför skulle just du bli halt? Så halt att du kanske inte kunde vara tävlingshäst längre. Du fick inte starta, inte ens kvala. Jag älskar dig och har många fina minnen när jag ledde dig och pysslade om dig. Ville ju rida dig. Snälla kom tillbaka, utan dig är stallet så tomt. Det behövs en till stor häst. Jag saknar dig Shining "Shiny" Charity ♥ Du var verkligen skinande ♥ (Den längst till vänster är Shiny, har tyvärr ingen ensambild på henne)Och du.. Du åkte för nån vecka sen.. Kan inte fatta.. Tänk om du är halt? Tänk om du aldrig kommer tillbaka? Älskar dig och din söta lilla lurviga pannlugg. Minns att det var jag en gång som räddade dig. Du hade blivit sparkad i vintras och kunde inte röra dig. Jag märkte skadan och du fick hjälp! Du var så olycklig. Du är en sådan vacker magnifiqe häst, man såg direkt när du var ledsen elr olycklig. Och när man klev in i stallet fick man direkt ett välkommande gnägg! Du är alltid den snällaste lilla hästen i mitt hjärta. Jag saknar dig Esra ♥ Du är den goaste ♥Det gör ont att mista djur...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0