Lördags morgon

Godmorgon alla lovers!
 
Ja dagen igår, sammanfattar kort. BÄST!! Vi hade det supermysigt på stan. Vi var inne på KappAhl, H&M, Lindex och Åhlens :D Sen åt vi Nachotallrik tillsammans. Mys. Vi handlade även massa gott godis! Vi gjorde också en Baby Food Challenge hos Michelle (ferdinandochjag.blogg.se) :D Vi hade 3 efterrätter, en dricka (Ella´s Kitchen, den gröna) och 2 maträtter. Efterrätterna var päron, djungelfrukt (tror jag den hette) och Mango. Mums! Päron och djungelfrukt lukta som riktig bebisefterrätt. Maträtterna var Spagetti och Köttfärssås (Euuuw) Tror den skulle värmas, kändes som de o.o o sen var det Majs och något mer bläää. Efterrätterna var klart godast <3 Aja vi hade det väldigt gött. Äntligen blev Baby Food Challenge av. Har alltid velat göra en sån xD Puss på er mina underbara vänner!! <33
 
Klockan 11 ska jag å rida. Uppdaterar kanske där, vem vet? ;) Update after, I know it :)
Ses snart goingar
Älskar dig! ♥
 


Kommentarer
Tuva

föresten. Hur gick det på er baby food challenge förstår nog att det var roligt att tästa va? ;)

Svar: Ja det var jätteroligt men det var bara jag som kunde svälja efterrätterna :D
emeliebaby.blogg.se

2013-09-08 @ 17:29:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0