Morgon

God morgon alla friska och krya!
Är fortfarande sjuk, jobbigt :(
Vad vill ni att jag ska skriva om? Finns det något NI vill veta? Kommentera! :)
Update kmr massvis idag om jag vet något att blogga om. Iaf, inlägget om djuren som jag skulle skriva o så har jag inte gjort ännu så det kmr idag också från mobilen :D Ska även försöka fixa min header, har en jättesöt bild på mig och Baby som jag hade tänkt ha som header! ♥ Får se hur det blir ;) 
 
Hoppas alla friska och krya som är i skolan just nu får en bra skoldag :)
Puss
R.I.P Älskade Jet. Saknar dig mkt! :'c ♥♥♥ Kmr alltid älska dig!! ♥


Kommentarer
Tuva

Jag vill att du ska sminka dig så fint som möjligt och lägga ut en jättebra bild på det. Den där bilden på Baby och du kmr passa bra som din header eller vad det var hihi!!!!!! ses....

Svar: Jag ska se vad jag ska ordna, men det ska nog gå bra! Något mer?
emeliebaby.blogg.se

2013-09-10 @ 17:46:59
Anonym

När skulle du sminka dig o så?

2013-10-27 @ 15:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0