Skolan slut

Äntligen, äntligen fredag! Jobbade klart matten, nu bara redovisning! *Väldigt nöjd* Hade velat gå till stallet idag, men hade inte fått ngn skjuts så det får vänta... tills nästa vecka .. Saknar min plutt alldeles för mkt <3 ♥
Idag blire pizza, hemlagad. Mums är det ordet! Lyssnar på en super låt. 
 
Fick panik på bussen, höll på att somna. OK?? Skulle egentligen hoppat av vid stallet men sov väl tydligen där .. vilket misslyckande :(.. 
Imorn är det Stockholm som gäller. Kmr hem på söndag. Så blir väl inge rida :'c 
Ska fixa ett bättre o större inlägg nu! Vi hörs, puss ♥
PS: Ja ni ser ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0