Svar

Vad är din favvofärg?
 
Svar: Klarblå, röd och lila ofc ;) 
 

Finns det kingrutor och basketbollar på din nya skola?
 
Svar: Ja det finns det. Vi har 2 kingrutor och en basketplan :)
 
 

Vem är din bästa fröken på din nya skola?
 
Svar: Det var väldiga svar om min nya skola haha. Men iaf, jag vet inte. Men jag tror Cissi och Madde samt kanske Fredrik.
 

Finns det några söta killar på din skola?
 
Svar: Hm, ja en snygg kille finns det väl ;)
 

Hur länge har du ridit?
 
Svar: Snart 5 år :)
 

Vad tycker du är roligast med hästar?
 
Svar: Jag vet inte, att de är sånna fantastiska djur. Älskar att pyssla om dem och rida såklart men mest gosa o pyssla! :)
 
 
Vad har du för mål med bloggen?
 
Svar: Ingen aning, har inte kommit så långt ännu :) Men jag antar att få många flera läsare, ja bli som typ Nellie Berntsson kanske :)
 

Hur många procent gillar du Baby från ett till tio?
 
Svar: 10% såklart! ♥
 
 
 Tusen tack för alla frågar, älskar er :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0