Tisdag

Tisdag eftermiddag. Hallå. Okey, dagarna går fort, erkänner. Men inte sådär fort som jag vill att dem ska gå. Regnat från morgon till eftermiddag. Vad är det här? It´s only September? Visst, det kan ju regna liite, då menar jag inte så mkt som det har regnat idag. Hann på bussen sen öste det ner! Tur jag hade vaaah ;) 
 
På söndag rider jag 2 gånger efter varann. Saknar Heidi faktiskt ♥ Hon är den magiska ponnyn att rida. Svår, men väldigt fin när man väl känner henne! Har fått beröm för jag har ridit henne väldigt bra. Jag gillar verkligen den ponnyn. Det är något i henne som gör henne otrolig! Visst är hon svår i hoppning, min favvogren. MEN jag vill rida henne i den grenen där JAG kan rida henne ordentligt, vill inte hoppa om jag inte kan få henne att gå bra. Hon är heeelt fantastisk när jag rider henne barbacka. Vill testa hoppa henne barbacka, för att se vad som händer ;) Jag älskar Heidi, hon är så j*vla fin! Önskar jag haft bild på henne så hade ni fått se. Verkligen! Heidi är en ponny man lätt fäster sig vid (iaf jag), hon är så go! Hoppas iaf jag får rida henne på söndag. Pluttan <3 
Saknar Jack & Baby oxå. Gbn o Gmn..... Får se om jag kan rida Jack o hälsa på Baby :D "It´s all about true love <3"
 
Nä, ska göra annat idag. Åkte hem 2 så måste göra typ NO nu elr ngt x.x
Ses puss :*
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0