Jack jag älskar dig

Jag saknar Jack enormt. Bara av att veta att hans träns, sadel och grimma med grimskaft hänger kvar i stallet får det tårarna att komma fram...

Jack jag saknar dig, varje dag, varje timme, varje minut, varje sekund, varje ögonblick. Jag älskar dig fortfarande och kommer alltid att göra! Hoppas du har det bra på Trapalanda för det är du värd💕

Fyfan. Vad jag bara, duvet, saknar dig bara så jäkla mycket och för att de gör så jäkla ont att veta att jag aldrig kommer få träffa dig igen ❤️😭😭💔




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0