PRAO x2

Hejhej torsdag då!
 
Vart en lite hektisk dag idag. De skulle nämligen på trav kl 2 såå det behövde gå undan xD
Tog ut några hästar, Mockade typ 4 boxar vilket var ganska jobbigt. Dock är Olli väldigt väldigt trevlig och fin i boxen duktig pojke! Duschade 2 hästar, Commandeur och Citadelle efter att de fått blivit körda idag, sopade, tog in Larry och Olli (för det startar idag! eller rättare sagt startade idag) fixade lunch till dem, tog in Baby och Ametist och fixade dem för kvällen. Fixade Chrissie med. Sen så fixade jag kvällsfoder till alla :) och massa mer!
 
Så mina dagar är rätt intressanta för mig kan man säga.
 
Kl 2 iaf drog jag till Della och Daisy. Red Della medans det var ljust! Mycket mycket roligare än att rida medans det är mörkt. Åkte hem vid 5 och här sitter jag kl 19.40
 
Imorgon ska jag kolla på luciatåg i kyrkan när min förra skola åk 4-6 har luciatåg. Sen åker jag för sista praodagen ensam tillsammans med M.. :(
 
Nu ska jag dra och duscha så vi hörees imorgon eller så!
Ska även ta och ladda upp lite bilder från mobilen till datan såå jag kan publiciera dem. Alla är på Baby, ba så ni vet ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0