PRAO

Onsdag till fredag praoar jag i travstallet. Såå sjukt kul ju ;D
Dock väldigt synd att det bara är 3 dagar :(
 
Idag (onsdag) har jag:
Mockat som en galning haha, veterinären kom och vaccinerade några hästar bl.a Baby och Ametist, lärde känna nya hästar, pysslade med Olli (omg han är såå fin! Hans päls, färg och kroppsformen e bara wow! Man var ju lite försiktig när man ryktade haha) pysslade med andra hästar, duschade några, fixade mera foder, tog in och ut olika hästar osv. Massa saker hinner man från 8-16 haha ^^
 
Efter det drog jag till Della och Daisy. Gav dem vatten. Och gissa vad fan det låg i deras vatten"bunke". En död jävla mus. Fyfan så rädd jag blev jag ba "vafan ska jag göra, jag tänker ju inte direkt ta i den.." Slutade med att jag hämtade en grep x3 Men de hade inte druckit nå vatten knappt men förstår ju att man inte vill dricka när det ligger en död mus där ...
 
Aja nu ska jag dra och kolla yt (nörd Ik)
 
Puuss
 
 
Edit: Mitt internet försvann och kom tillbaks sent igår kväll (onsdag) så inlägget postades aldrig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0