Veckan

I lördags red jag Heidi och de gick suuper! Hon var verkligen kanon duktig min ängel ♥ Såå nöjd!
 
Haft fullt upp hela veckan och förra helgen. Daisy fick ju kolik som jag skrev i mitt senaste inlägg. Nu mår hon bra, som om det aldrig hade hänt!
 
Vecka 50 närmar sig och prao! Längtar!
 
Redovisade matten idag oxå. Det gick väl bra tycker jag.
 
I början av veckan fick jag halsont coh sen dagen efter det så fick jag ondare sen försvann det dagen efter och nu har jag hosta och är täppt i näsan. Så sjuukt jobbigt ju!
 
Idag var jag hos Della. Hon blev svinrädd för en hund och en människa som kom gående n'är vi övade lite i galoppen. Hon börja skaka och stog helt stilla och vågade inte röra sig. '
Guldstjärna till Daisy oxå för att hon nästan slutat med sina fasoner! (som att försöka hoppa över boxdörren t.ex)
I tisdags i stallet när jag skulle hämta dem i hagen var den roligaste stunden på hela denna vecka. Båda börja galoppera runt mig och en gång så tog Daisy i så jäääädra mycket. Hon bara gasa och bocka! Della var lite lugnare men aldrig sätt henne såå busig! 
 
Nu ska jag avsluta. Upp tidigt och iväg till ridlektionen. Luciatåg med ponnyerna i morgon också!
 
Vi hörs pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0