Baka strax

Löördag är det nu. Klockan är halv 1 och här sitter jag och bloggar ;)
 
Det har kommit så J*VLA mycket snö nu. Jag som sa jag ville ha snö, men inte så här mycket .... Mer än en halvmeter lovar ...
 
Ska strax baka då ska jag baka muffins, choklad och vanilj. Sen ska jag smälta vit choklad och mörk choklad oxå ska jag ha de som glasyr över sen ska jag strö på strössel :) Tänkte bjuda Malin sen oxå, imorn om vi ska rida. Hihih c: 
 
Vi ses lite senare då kommer de bilder på muffinsarna :D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0