Sjukt hur trött man får va

Fått blinka flera gånger i skolan idag och väcka mig själv så jag inte decka/somna. Herregud. Det har ju inte heller hjälpt av att det vart två Nationella prov idag! Fast det gick bra, tror ja...?
Ett var 20 min efter vi hade börjat skolan. Shiit. Det var att man skulle läsa två texter och sen svara på frågor. Hört med flera jag känner om i landet och de har allt samma de! 
Sen var det ett där man skulle skriva en berättelse om Sin första föreställning som cirkusartist! (Falsk asså) årets tema var ju Vilken cirkus! Men tror de gick bra elr hoppas..
Nu ska jag sova så nattinatti ❤️




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0