Trodde ni jag hade glömt? ;)

HÄR KOMMER SVAREN:
 
Singel/förhållande - Orkar inte med ett förhållande just nu!
Godis/chips - Godis är klart mycket godare!
Vänner/ensam - Vem vill vara ensam? <3
Hästar/hundar - Kan inte välja ♥ Älskar båda lika mycket :)
Läsk/Vatten - Läsk är ju godare? haha xd
Rida/Borsta - Visst är rida roligare o så, men man lär känna sin häst bättre genom att borsta, pyssla om osv. Samt att det är såå mysigt!
Gosa/Rida - Klart lika bra båda två!
Jeans/Mjukisbyxor - Beror på vart jag är? I skolan gillar jag helst jeans, hemma är det skönt med mjukisar <3
Jeans & tröja/ klänning - Asså nja med klänning i skolan/nån annanstans. Sommaren går de bra :)
Cola/fanta - Cola är klart godare yammi 
Ridskor/Ridstövlar - Gillar båda, men användar ridskor mer om man säger så, men båda! :) Snyggare med ridstövlar jue!
Ponny/häst - Asså jag vet inte, gillar båda. Ponnyer är mysigare att rida tycker jag o hoppa med men hästar är minst lika bra så båda :D
Skola/stallet - Stallet ofc! Skola är trååk.
Buss/bil - Bil tycker jag mer om att åka, buss är så krångligt, tar så lång tid att åka :s
Sommar/vinter Älskar båda!
 
 
 
 


Kommentarer
Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot

Härlig färg på tröjan!

Svar: Tack :)
emeliebaby.blogg.se

2014-03-31 @ 12:07:13
URL: http://stockholmsjenna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0