Hiss o diss med 2013

Diss:
- Jet avlivades..
- Råttorna Pi och Onyx avlivades....
- Hästen Fandango avlivades...
- Shiny, Mazy, Esra, Isis, Andy åkte hem..
- Kajsa såldes...
- Miste 3 vänner under 2013.
- Jag o min förra pojkvän gjorde slut innan skolan slutade.
- Det kom inge snö under vintern 2013.
- Haft många humörsvängningar.
- Varit sjuk mycket under 
hösten/vintern.
- Min morfar dog...
Finns säkert fler saker men inget jag kommer på just nu! :)

Hiss:
- Kreta resan var helt underbar!
- Sommaren i stallet helt amazing!
- Red Baby för första gången!
- Fick veta att Esra kommer tillbaka!
- Jag red Heidi för första gången!
- Träffade tokiga Boss haha.
- Träffade den söta lilla shettisen Kajsa.
- Fått mer självförtroende.
- Varit mer och mer i stallet och hjälpt till.
- Flyttade tillbaka till detta huset eftersom vi hade vattenskada men det är lite utav en hiss och diss! :)
- Helt nöjd med mitt rum.
- Börjat vara ute och springa mer.
- Nyårsafton var superkul med mycket skratt!
- Jack och jag fortsätter att utvecklas tillsammans.
- Haft roligt med mina vänner!
- Haft riktigt jävla roligt med Malin! 
Det finns säkert mer här med oxå men inget jag kommer på just nu! :)


Kommentarer
Anonym

Vilka 3 vänner?

Svar: Några som jag inte nämner namnet på
emeliebaby.blogg.se

2014-01-02 @ 20:27:40
Emma

Vad hette den pojkvännen?

2014-01-02 @ 20:28:49
Emma

Vågar du inte svara eller?

Svar: Oj vaah? Han heter Oskar hursåå?
emeliebaby.blogg.se

2014-01-04 @ 09:32:54
Elin

Du kommer aldrig bli lika stor som nellie Berntsson om du inte uppdaterar din blogg minst 3ggr om dagen!

Svar: Har jag sagt att jag vill bli exakt lika stor som henne?
emeliebaby.blogg.se

2014-01-05 @ 09:49:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0