Allt

Jao här sitter vi nu. Sommarlov och "flera" månader framför oss! Jag tänker verkligen njuta av sommarlovet men kommer alltid sakna min underbara klass <3 Som tur är kommer vi gå i samma klass till 9:an hihi. 
Igår på "eftermiddagen" vid 1 så körde vi faktiskt 'Catch the flag' vi hade faktiskt utmanat 6.2! OCH GISSA VILKA SOM VANN! Joo vi i 6.3, vi sätter fan 2-0 till oss hihi :) #vikanfan
Men idag var det ju skolavslutning, vi kollade på film i 1 timme innan vi började gå till Stadsparken där skolavslutningen hölls! Vår rektor som ska sluta i höst höll ett fint tal o allt! Men det var riktigt jävla varmt alltså. Usch. 

Men tänk ändå att det gått snart ett år sen jag började Kunskap. Ett år sen vi i klassen träffades. Jag gillar ju såklart alla i min klass och kommer sakna alla denna sommar! 'Tillsammans är vi starkare'!

Men det var typ de som hände idag och igår haha. Ska dra till stallet i helgen troooor jag och sen nästa vecka. Men ska passa på och fota massa också nu när det är fint väder och allt ;)

Såå vi hörs mer imorn, bloggar kanske rätt mycket imorn xD puuss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0