Snart sommarlov!

Det är helt otroligt, det är bara 3 skoldagar kvar (om man ite räknar med avslutning)! Men jag vill inte börja 7:an. Jag vill fortsätta 6:an. Och det värsta är att vi i 6.3 kommer gå i 7.3 o få världens sämsta lärare ._. Usch inte nöjd över det!

På söndag är det sista gången att rida på ridskolan för denna termin! Hoppas på att få Heidi elr Surprize "Prissan" ❤️ Ska även göra prov efter ridningen xd alltså hästprov.

Men det är lugnt för kmr rida Baby, Jack  och Ametist o några fler tror jag hela sommaren hihi 😘

Men nu ska jag ta och gå ut lite tror jag så vi hörs senare ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0