Allmänt

Idag gick jag från stallet med en U.N.D.E.R.B.A.R känsla. Åhh Heidi var så jäkla fin idag ♥ Älskar hennee ♥ Hon är världens finaste C-ponny!
 

Detta är ett sånt inlägg jag inte vet vad jag ska skriva om. Jag bara kände för att blogga.
 
Håller just nu på och spelar sönder en låt. Kommer strax tröttna på den, men jaja!
Imorgon är det Fars Dag - Grattiis (eller vad man säger) i förskott pappii ♥
 
Det är oxå äckliga söndag imorgon. Och med äckliga menar jag att det är måndag dagen efter. Det är ganska mycket planerat denna vecka. På tisdag em ( vid 13-14) ska vi gå till biblioteket och kolla på nån utställning. På torsdag slutar vi vid 12? Alla lärare säger olika tider så man vettefan vilken tid som är korrekt alltså xD
 
Var och kvällsfodrade Della och Daisy idag. Daisy blir alltid så glad och nyfiken när jag kommer haha. Della med såklart men Daisy är bara ca 1 år ♥
 
Laddar på med några gamla bilder!
Vala Wind ♥
Ibiza Hippie ♥
Finaste Esra ♥ Saknar dig hela tiden ♥
Miiin <3
 
I never want you back into my life, You can take your words and all your lies, I really don´t care ... #words


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0