Idag har jag räddat en hästs liv...

..Daisy.
 
Världens bästa 2åring som någonsin skapats fick kolik... Hon låg hela tiden i boxen och jag fattade aldrig varför. Tillslut såg jag att det verkligen var nått fel på henne. Ringde L och hon ringde veterinären som kom 40 min senare. 
JAG gick med henne i 40 min. Det var JAG som spenderade halva kvällen med henne. Det var JAG som kämpade för att hon inte skulle lägga sig.
Det var JAG som räddade hennes liv. Om jag inte hade märkt något hade jag släppt ut henne som vanligt och då hade hon varit död imorgon..
 
Idag fick det mig att inse, jag älskar denna lilla plutt så fruktansvärt. Och hon är värd det bästa ♥
 
Är fortfarande chockad, orolig och ledsen för vad som hände. Frågan går runt i mitt huvud "Varför JUST Daisy?"
Det var gaskolik hon hade. 
 
Nu mår hon bra, pigg och glad för övrigt, som den vanliga Daisy är.
Asså hon är världens finaste!
 
Della´s Daydream "Daisy" snart 2 år gammal ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0