Lycklig!

Wow oh my, 1 vecka sen jag bloggade senast. kan inte fatta det själv ._.
Men nusåå!
 
Är så fruktansvärt lycklig just nu för idag så galopperade jag för första gången på Della, och hon njöt! För er som inte vet såå är jag noga med att lära känna hästarna jag "sköter" innan jag t.ex börjar hoppa och jag satte igång Della efter hennes ganska långa vila såå.
Men gosh idag fick hon många pussar, kramar, morötter och äpplen och allt vad det kan vara! För det är hon värd! Min plutt Dellis ♥
#lycklig
 

Vi har otroligt mycket i skolan och det är skitsvårt att hinna för man satsar ju på bra betyg. Ska redovisa engelskan x2 kanske denna vecka, Sen 2 steg i matten nästa vecka och jag måste göra klart det ena steget och sen några redovisningsuppgifter på det andra. Har även bara redovisat svenskan 1 gång och jag vet inte jag behöver redovisa en gång till...GAH...
Jaa komplicerat.
 
Sen ska ju läraren pressa alla ännu mer och göra såå vi har asmycket i NO och SO oxå. Amen kul!
 
Asså gud vad jobbig idrotten var idag. Alltså jag menar det, JOBBIG! Styrketräning till 100%.. Sen skulle man sitta i 90 grader oxå. Pust.. Sen stall på det oxå jao swag ju
 
I helgen är det ju första advent och snart är det julafton! Yay! Ska julstäda hemma och baka lussebullar, pepparkakor och knäck! Woopwoop
 
Aja nu ska jag dra, vettefan vad jag ska göra men nååågonting. 
 
Puss
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emeliebaby.blogg.se

Hej! Jag heter Emelie och är 14 år! 😃 Denna bloggen handlar om mig och mitt liv. Jag rider och älskar hästar. Har även en hund! :) Är skötare/medryttare på världens bästa ponny! Sen rider och sköter ibland världens bästa travhäst!Hoppas ni kommer fortsätta läsa.

RSS 2.0